Första advent



Pepparkaksbak på mitt sätt...

Nu är det verkligen julstämning! Var och kollade på julskyltningen, träffade tomten och bakade pepparkakor idag.

För er som inte ännu har fått den där mysiga känslan av jul:
Köp en pepparkaksdeg och skär ut lite fina figurer. Det kan inte bli annat än gott! Se upp så du inte bränner dem bara.. ;)
Och ANVÄND FANTASIN!




Jag tänker bjuda in några vänner till pepparkakshusbak någon dag också. Funderar bara på när jag har tid och om jag kan hitta ett ledigt, kladdtåligt kök. Men får hoppas att det går.:)

Kommentarer
Postat av: smäm

håller med! inget är så juligt som att baka pepparkakor. i love it!

2009-11-30 @ 00:16:29
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: emma

mysigt med pepparkaksbak:P

kram<3

2009-11-30 @ 20:06:45
Postat av: Lisa

hehe coola B) vill oxå baka ju! :P

2009-12-03 @ 19:25:14
URL: http://annalisa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0