Elfaljino dansar







Gammal bild.

Hallo,       kommer precis hem från en av dagens tre danslektioner på heléns. Ska dansa hiphop/street på idrotten i skolan 3 veckor :D Blir riktigt kul. Första lektionen ida och det gick mucho bra. Inte speciellt svårt, men ändå en skön koreografi. Har Emma Kvant, min gamla discolärare. Vi fick också försöka lära oss att göra några slags parkullerbyttor. Jag gjorde med Felicia o lyckades sätta armbågen i hennes näsa innan jag kom runt... Plus några misslyckade. Ungefär samma resultat för henne. Men kul var det!

Om 20 minuter börjar pardansen. Idag både hoppas o tror jag att både Johanna o Andréas kommer så vi kan köra dubbelbugg. Isåfall blir det kul. Men är grymt trött nu så känns inte så härligt och ha EN TILL lektion efteråt.. Showjazz kl. 19.30-21.00. Och måste hinna träna till matteprovet imorrn också.. Vi får se hur det går...

Annars är det en hyfsat lugn vecka, tror jag. Hoppas det. Idrottsprov som jag inte kan bara.. Idrott är inte min grej.

Sockerbruket o studiefrämjandet var på skolan och informerade idag också. Förhoppningsvis kan vi få någon bättre replokal genom dem. Vårt band heter än så länge kaktus och består av: Elin Baldinger, sång, Felicia Sundblad, piano, Amanda Lager, elgitarr, Lisa Olausson, bas, Calle liljegren, trummor och jag på gitarr o 2:a sång. Jag o Lisa skriver en del låtar. Har en himla massa olika musikprojekt med olika människor så ska inte rabbla upp alla ;)





14 minuter till danslektion.. Shuu! :)

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack :) ja jag har redigerat den i photoshop :)

2009-10-05 @ 20:20:02
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: emma

ååhhh, det verkar så kul me pardans! Dans är inte precis min starka sida då, men det skulle va kul å testa nån gång;P

herregud va vig du e!!!! har aldrig kunnat göra så som på den bilden!

matteprovet klarade du säkert finfint!!

kramkram <33

2009-10-05 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0